събота, 13 февруари 2010 г.

Вечната тема за ЛЮБОВТА


Мдааааааааа...само като си помисля за любов и ми става едно хубаво и уютно...Моята любов е споделена,истинска,безгранична и навсякъде- в сутрешното кафе,в напрегнатото ежедневие,когато точно в най-неподходящия момент пред нов клиент балони се пукат,пукат ей тъй,напук ,че се обичаме и вечер,когато сме си у дома...
Ох,нещо много сантиментална взех да ставам...
Та по повод моята споделена любов или най-вече заради предизвикателствата на Картичкофурии и The Crazy Challenge имам нова картичка...Замисълът,но крайния резултат е ...обърната картичка ,чиятo идея е на Creative...Цветята са от сатен,а дантелката е плетена специално за картичката от мен естествено....
дано ви хареса...

6 коментара:

Ваня каза...

Страхотна картичка !

Unknown каза...

Чудесна е!

~Gery~ каза...

Сатененото цвете ме впечатли изключително много, а картичката е много хубава:)

Мързеланче каза...

Пожелавам ви да се обичате все така!!!

п.п.Благодаря ти, че участва в Щурото Предизвикателство! Чакаме те отново в понеделник ;)

Ваня каза...

Рали , идвай при мен за награда !

Rony каза...

И при мен имаш наградка :)

Публикуване на коментар