неделя, 31 януари 2010 г.

Крайно време...


Крайно време беше и аз да си направя блог!
Не за друго,ама взех да се притеснявам,че Chiges и останалите момичета няма как да ме следят...
А и да си кажа честно благородно завиждам на всички вас, че имате такива.
И така...Като за първа публикация си мисля да започна с една картичка от днес...Не не сте я виждали,защото я няма в албума ми в snimka.bg..
Тук е мястото да изкажа специални благодарности на alneon и chiges,които бяха така мили да ми помогнат в реализирането на идеята....Момичета,благодаря ви!!!

3 коментара:

Ваня каза...

А така ! Честито , да се напълни с много хубави неща.

Chiges каза...

Рали, да ти е честит блога! Картичката е едно чудесно начало :).
Не знам с какво съм допринесла за създаването на блога, но се радвам, че вече го има ;).

Nana каза...

Рали, честит ти блог, сега остава и да го водиш постоянно! :) Картиката е много сладка, а ти заповядай при мен да си получиш виртуалната награда. :)

Публикуване на коментар